Salam Pembukaan

Salam kepada semua pembaca..

saya budak baru belajar..saje-saje je nk cuba menceburi dlm menghasilkan blog sendiri. tgk orang lain buat blog cam best jek nk. jadinya sy pn try arr create satu. tp, tu la, create nya da lama da...nk teruskan buat tu, Ya Allah, tuhan je la yg tau, betapa takde masanya saya...(sbnrnya alasan je tu)..tp, InshaAllah saya akan cuba juga untuk meneruskan usaha saya ini. selain daripada mendapat & berkongsi idea baru2, saya juga dapat pengalaman baru kan...

tujuan lain adalah, saya nk share interst sy dgn my family yg terutamanya...ye la, saya ni dok jauh diperantauan..(jauh sgt la bangi ngan sg. buloh tu)..sekurang2nya, ada blog ni, adik-beradik saya blh la tau perkembangan semasa sy...hehehe

ok la, sehingga kita berjumpa di post yg lain plak...

chow...

Comments

Post a Comment

-Maria Yusoff-

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian