My E-day (3 Oktober 2009)


Alhamdulillah, syukur saya ke hadrat ilahi...pada 3 Oktober 2009 saya telah pun melangsungkn majlis pertunangan saya & Mohd Fairuz Tulus di sg. buloh. majlis yg tidak diketahui oleh rakan2 saya...(orang2 yg rapat je yg tau nih....). majlis yg simple je sbnrnya...takde la besar mana pun. yg dtg pn cuma sedara mara terdekat & jiran2.


bermula dari hari ini saya telah sah bergelar tunangan orang...(kena jaga status la lepas ni...). ahli keluarga saya byk membantu dlm urusan majlis ini. urusan hantaran saya serah pada kedua kakak sy. urusan pelamin plak, saya serahkan kat adik saya & dibantu oleh kakak2 & org yg terlibat...(hahah...sape ek tu, kwn dia yg baru la...kui..kui..kui...)


hbs idea lagi....nnti edit kemudian...

-chow-

Comments

Post a Comment

-Maria Yusoff-

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian