♥ A WIFE & MOM'S LIFE ♥: Preparation for My E-Day

Monday, November 9, 2009

Preparation for My E-Day




salam, bertemu lagi kita...hehe...kali nk share sikit la pasal my E-day preparation...
saya start buat sume2 ni awal sbnrnya...ye la, gaji tak besar..kena la mula pelan2..takde la sesak jadinya...mana nk cover duit sewa rumah & byr keta lagi kan...belum kira bab belanja yg lain lagi tu..jadinya saya beransur2 la beli & sediakan sikit2.

Warna purple (his suggestion also) + pink (x de la suka sgt pn dgn kaler pink ni..cuma buat tambah seri je..hehe) menjadi pilihan.

gambar2 yg ada kat sini, sebahagian dari brg2 hantaran yg dlm proses pembuatan. saya dibantu oleh adik beradik(ayu & awon) saya & kawan saya afzan.



baju melayu ni salah satu dari barang hantaran yg saya kasi kt bakal tunang saya....(heheh...x sangka la nk jadi tunang haku da mamat tu...kih..kih..kih..)

da hbs idea lak nk tulis..takpe la..nnti sy edit lagi je la...baca je la ni dulu ek...hehe..

-chow-

No comments:

Post a Comment

-Maria Yusoff-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...