Prepare for the next....

hello....

lepas bertunang kena la mula pikir utk majlis seterusnya plak..walaupun pada dasarnya saya da start pikir sblm b'tunang lagi..(alang2 pikir kan...). yg saya tau & pasti, utk majlis nikah saya tu nnti, saya nk buat konsep English Theme...(putih+pink). sesuai dgn majlis nikah tu sendiri, sbb tu saya memilih warna putih sbgai base. hal ni saya da bincang dgn family saya..., Mr. Fiance tu.. dia setuju je nnti tu...hahaha....

sebabkan saya memilih konsep English, makanya saya memilih gambar bunga ini sebagai contoh utk bunga tangan pengantin nnti. nmpk match kn...saya yg memakai busana berwarna putih memegang bunga itu...pergh...cam sweet je nnti...sy suka sangat...(SAYANG smpai kiamat....hahah)



ha, yg ni lak contoh kad kawin yg saya nk tempah. nmpk simple & sweet.. saya tak suka yg serabut2 ni. sakit kepala nk tgk.. saya suka yg camni...hopefully dpt la saya tempah kad camni hendaknya....Amin...



yg ni lak, saya bercadang utk menggunakan "white tray" ini sebagai ganti gabus. saya tak nk gunakan gabus lagi utk hantaran masa nikah nnti. tray ni da cantik dgn ukiran yg tersedia tu. dgn guna tray ni gak, dpt la saya menonjolkan lagi konsep English saya kan.

bukanlah saya untuk menolak adat melayu. tetapi, saya cuma mencari kelainan je. Impian saya juga utk membuat "garden wedding"(belum dpt dipastikan lagi nih...)....saya masih lagi mengekalkan adat melayu, cuma saya cuba utk menyuntik elemen baru & moden ke dalam majlis saya nnti. harap2 nya dapat lah impian saya ini dilaksanakan.......

-chow-

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian