Berjinak2 dengan dunia Perniagaan.

BB@papa Biz.
Link
Assalamualaikum pembuka bicara...(da cam nk masuk pertandingan pantun).
Refer pada tajuk kt atas tu. Ye, itu la n3 sy pada kali ni. Saya sedang menceburi dlm bidang perniagaan. Bukanlah besar sgt biz. saya ni. Sekadar minat utk dikongsi bersama dengan anda semua. Lagi pun, saya mmg suka dengan apa yg sedang saya & suami usahakan ini. Biz. ini mendapat sokongan penuh dari suami saya. Malah dia yg menawarkan diri utk membuat segala urusan pos..(tu yg haku syg n tambah syg lagi tu)....**mode gedik**

Biz. saya ini adalah biz. utk tmbh pendapatan sampingan sambil berkempen dlm usaha utk menyelamatkan bumi kita..(kerana bumi ini kita pinjam dari anak2 kita). Di BB@papa Biz., Saya menjual Cloth Dypers (CD) a.k.a Kain Lampin Moden & juga barang2 lain yg tepilih sahaja. Takde la besar mana pn biz. sy ni. Baru nk mula bertapak berbanding dengan mommy2 lain yg ada kt luar sana tu. Niat sy bkn la utk merampas or menyekat rezeki org lain kerana sy juga mencari rezeki yg halal disini. Marilah kita sama2 menyokong sesama kita agar kita sama2 berjaya dlm bidang yg diusahakan.

Jadi, tunggu ape lagi, sila la layari laman FB BB@papa Biz. utk tgk koleksi2 CD utk dijual. InshaAllah, dimasa2 akan dtg akan sy tambah lagi koleksi yg ada utk mengembangkan lagi biz. sy itu.

Kepada yg telah membeli CD dari BB@papa Biz., sy ucapkan jutaan terima kasih kepada anda kerana telah memberikan sy rezeki dlm bidang ini. Alhamdulillah, semoga murah rezeki & diberkati oleh Allah utk anda juga.


F.A.M

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian