♥ A WIFE & MOM'S LIFE ♥: Bersenang-lenang di Gambang

Thursday, December 15, 2011

Bersenang-lenang di Gambang

Assalamualaikum...

tgk tajuk tu rasa jealous tak???...hahaha..skrg ni kami (sy, suami, anak, kakak, abg ipar & anak buah) berada di Gambang Resort City. Kami bertolak kul 9 pagi tadi & Alhamdulillah sampai kt sini kul 1.30 ptg. Perjalanan berjalan dgn lancar. Kami harap akan sihat utk meneruskan percutian terakhir pada tahun ini.

Camne sy blh terlibat dgn percutian ke gambang ini??. Citernya begini, ini bukanlah percutian kami sekeluarga. Sy pergi kerana tempat keje En. Suami mengadakn program team building utk staff di gambang. Mengenangkan kakak ku juga terlibat dgn program yg sama, maka kami telah merancang utk pergi bercuti bersama2.

Sblm ada anak takde maknanya sy akan ikut suami pegi kursus mana2..dia pn tak henggin nk bwk haku pun gaknya.

Sedikit review mengenai Bukit Gambang Resort City. Bilik ok, tak besar sgt & tak kecik sgt. Tempat makan tak jauh dari tempat menginap. Makan kat hotel mahal & rasa or rupa masakan biasa2 je..(da nama hotel kan, mestilah mahal).

Hari jumaat baru blh masuk waterpark. So, menjelang ke hari jumaat, mama & aina cuma lepak kat bilik, jln2 kt sekitar hotel, gi mandi kolam & gi mkn kt luar ngan ayah & aqil. Ibu & papa gi dgr ceramah ek...Setakat ini dulu berita dari sy, bersiaran di lain waktu nnti.

F.A.M

No comments:

Post a Comment

-Maria Yusoff-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...