♥ A WIFE & MOM'S LIFE ♥: Cookie Cutter

Sunday, January 8, 2012

Cookie Cutter

Semangat utk membuat biskut!!!...bila masa akan terlaksana, blm dpt dipastikan lagi. hahaha..nmpk tak.. semangat kemalasan yg muncul...hehe..Sejak aina mula mkn, semangat utk memasak makanan utk aina terlalu la tinggi. Google ke sana kemari utk mencari resepi yg sesuai mengikut perkembangan usia anak. Cari punya cari, jmpa lah blog2 ni..Foods 4 Tots, & Mamaipan...(mmg suka lepak kt sini). Tgk aksesori makanan yg disediakan utk anak mereka, sgt la comel, terus membuatkan diri ni nk gak benda cmtu utk aina. Da lama cari benda alah ni..tak jmpa2, pastu beli la yg biasa2 je...Tp, akhirnya,....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tarrraaa.....

Comelkan....hehe...

setelah sekian lama mencari, akhirnya jmpa gak kt Tesco Shah Alam...yeay!!!...lepas ni blh buat biskut utk aina. Selain drpd buat biskut, boleh gak guna kat roti..mesti cute kan..

Next n3, inshaAllah, akan ditayangkan hasil kerja tgn mama aina dlm memberikan makanan yg terbaik utk my lovely dotter....


Looking for Cute Cloth Dypers (CD)....Here at facebook: ChomeyCheeky@papa Biz.

No comments:

Post a Comment

-Maria Yusoff-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...