ChomeyCheeky@papa Biz.

Assalamualaikum

Chomey tak tajuk tu...***poyooss..***

N3 kali ni psl bisnes.

yeah....ini lah rupa bisness blog saya. Sechomey namanya & seCheeky rupanya... ngeh..ngeh..ngeh.. & Segedik juga tuanya yg empunya...hahahaha....

I would like to give a credit to my dearest sisters..
Ayu: for giving me the idea of such a cute name & your hard work by promoting the product.
Wa: for giving me the idea how to create my cute blog & for your hard work create such a cute logo for this business.
Awon: for your support & concern.

tgk2..haku nk merapu sikit..cam tak blh nk tima kasih dlm bahasa melayu...hahahahahaha...

Takpe la yg penting sy tau mereka2 ini sgt membantu dlm menjadikan impian saya ini satu kenyataan..

******I LOVE YOU ALL SO MUCH****


Looking for Cute Cloth Dypers (CD)....Here at
facebook: ChomeyCheeky@papa Biz. or
Blog: ChomeyCheeky@papa Biz.

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian