Tupperware & Cosway

 Assalamualaikum,

Annoucing....
yes...i'm the member of these brands.   hahahaha......suka la kononnya tu jadi member brand ni.
Suka la kan...pasal saya mmg gunakan brand ni pun. Takde la guna sume produk yg ada kt dlm brand ni.  Saya guna mana yg saya rasa saya perlu guna je.

Tupperware ni saya da terlibat lama.  barang2 nyer da mmg byk kt rmh tu.  Saya suka tupperware coz warnanyer, materialnya & kepelbagaian barang2nya.

 Cosway lak, saya terlibat baru je lagi.  Produk cosway yg saya guna adalah sabun Kiddiewash.  Tu pun pasal saya nk buat basuh CD aina.  Bagi parents yg pakaikan CD kt anak, sabun ni sgt sesuai digunakan utk membasuh CD tau.

Dikesempatan ini, saya bersedia utk membantu all my blog reader yg ingin mendapatkan produk2 dari 2 jenama besar ini dgn harga ahli.  Tetapi, kalo perlu pos, anda perlulah membayar harga pos ye.

Saya ada sediakan page utk u all pilih2 barang.  Kalo ada yg berkenan, meh inform je saya thru mail or sms.  InshaAllah, saya akan cuba sedaya upaya saya utk memberikan yg terbaik utk anda.

Happy shopping with me...

Looking for Cloth Dypers (CD)& Other Baby Stuff....
Here at ChomeyCheeky@papa Biz. Facebook or Blog

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian