Selamat Hari Raya Aidilfitri - 1433


Salam syawal 1433.  Alhamdulillah, kita masih lagi diberi nafas utk meraikan hari lebaran yg mulia ini.  Seronok rasanya masih dapat beraya tahun ni bersama yg tercinta.  Hari raya anda semua camne ye?   Mudah2an kita semua beroleh kebahagiaan & sentiasa dibawah lindungan-Nya.

Hari raya saya tahun ni sangat best kerana dua cinta hati saya ada disisi saya.  Juga tidak ketinggalan keluarga & juga keluarga mertua turut bersama.  Alhamdulillah, tahun ni juga kami semua diberikan kesihatan yg baik utk terus menziarahi sesama keluarga.  Tidak ketinggalan juga menziarahi yg telah kembali ke rahmatullah.

Seronok sangat raya kali ni. Walaupun dengan hanya bersederhana, saya terasa sangat kelainannya raya kali ni.  Doa saya, semoga tahun2 yg mendatang juga akan lebih bermakna buat saya & anda semua.  Jemputlah datang ke rumah ye..(tp, bagi tau awal2 tau...boleh masak sedap2..."ada ke org nk dtg rmh haku ni")....wakakaa...

Salam lebaran dari kami di F.A.M

Looking for Cloth Dypers (CD) & Other Baby Stuff....
Here at ChomeyCheeky@papa Biz. Facebook or Blog

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian