♥ A WIFE & MOM'S LIFE ♥: Jom Jahit : Kaftan & Shawl

Monday, May 19, 2014

Jom Jahit : Kaftan & Shawl



Alhamdulillah....weeeehuuuuuuu....
 Keadaan sekarang tgh sarat sgt2 ni...nak duduk, bangun, baring, berdiri, berjalan semuanya serba tak kena sekarang ni.  Demi yg disayangi, mama gagahkan jugak la diri ni mengusung perut yg memboyot ke sana kemari..

TAPI!!!.....di sebalik kisah tak larat ni...mama gagahkan juga diri menggunakan masa yang ada utk menyiapkan projek jom jahit mama ni.  Hasilnya sgt puas hati & berbaloi2 rasanya...tapi tu la, haku buat mana yg terlarat je.  Kiranya seminggu ni haku cuma dapat jahit shawl afzan & kaftan aina.


Kaftan Aina

Shawl Afzan

Aina tu korang kenal kn..tu la mengikat cinta kami suami isteri...Dia sgt suka pakai baju kaftan tu..dia mmg panggil baju tu baju tido dia.  Setakat ni dia da ada 3 kaftan. 2 mama buat, 1 nyai yg buat. 

Afzan ni lak, BFF haku...kitorang kwn sejak mula keje kat MPOB ni. Ni la kawan tempat haku bergantung susah & senang.  Ni la kawan tempat haku luahkan perasaan...tempat berkongsi rasa & rahsia.  Shawl yg dia pakai tu haku la jahitkan...hahaha...Alhamdulillah..dia suka. Nanti kitorang nak buat projek design & jahit shawl sesama.  Tunggu je la ek, bila shawl kitorang keluar nanti.  Yg pastinya tggu lepas haku bersalin la dulu.  


Tu je la citer utk hari ini..lain kali kita share lagi psl jahit menjahit ni ye.
Ok..nak sambung buat keje...chow.

No comments:

Post a Comment

-Maria Yusoff-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...