♥ Ihya' Ramadhan 2015 ♥

 



Alhamdulillah, sampai juga ke ramadhan tahun ni.  Ramadhan tahun lepas aku sambut ramadhan dalam pantang bersalin kan Inas Nabeehah.  Sepanjang tahun rindu sangat nak berpuasa..tapi apekan daya, Allah tidak mengizinkan.  Syukur, aku masih lagi diberi peluang untuk menerima kedatangan ramadhan, bulan yang penuh dengan keberkatan.  

Tahun ini, aku & keluarga menyambut kedatangan ramadhan di Ladang Baru, Sungai Buloh.  Maklumlah, aku kan dah pindah kat rumah mak & bapak aku.  Jadinya, memang syok la dapat sambut puasa sama-sama.  

Hari ni adalah hari ke-2 umat islam berpuasa.  Semoga kita semua mendapat keberkatan & hidayah daripada Allah di bulan yang mulia ini. 

maria yusoff

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian