♥ A WIFE & MOM'S LIFE ♥: Jom Jahit : Mesin Jahit Tepi

Thursday, October 8, 2015

Jom Jahit : Mesin Jahit Tepi






IDAMAN HATI



Bila la boleh dapat sebiji benda ni...????
Seriusly memang teringin sangat-sangat nak ada mesin jahit tepi ni. Selain daripada boleh jahit tepi biasa, mesin ni boleh buat jahit tepi halus (yang cam jahit kat shawl tu).  Boleh buat jahit tepi skirt, tak yah nak kelim-kelim bagai.  Dapat menjimatkan masa..haku memang suka bab-bab gini.

Walaupun haku jahit pun tak seberapa & tak banyak mana pun, tapi kalau dah ada semua kelengkapan tak mustahil kan production & skill boleh bertambah lebih maju...huhuhu...

Ok la..tu ju nak tulis.. target nak dapat sebiji mesin ni tahun depan gak.  Sekarang dalam proses pengumpulan duit..hehehe...

 ♥maria yusoff♥

No comments:

Post a Comment

-Maria Yusoff-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...