SIHAT ITU GEORGOUS, MUDA DAN KURUS

 ♥♥ ASSALAMUALAIKUM ♥♥


Salam Jumaat yang barakah pada semua.  Saya doakan anda semua semoga sentiasa sihat dan dibawah lindungaNya.  Alhamdulillah, hari ni kita diberikan lagi nyawa dan masih bernafas lagi di dunia ini.  Cuba amalkan setiap pagi mengucap rasa bersyukur setiap pagi sejurus kita bangun dari tidur.  Ok lah, seperti yang saya janjikan kat status FB baru-baru ni, nah ini dia saya sharekan manfaat produk yang saya amalkan.

Ada yang bertanya pada saya apa yang saya makan.  Saya pun tak pasti, adakah ketara sangat perbezaan yang berlaku pada diri saya ni.  Dalam pada saya tak sedar kan, rupa-rupanya ada yang sedang memerhatikan diri ini.  Gambar di atas tulah produk yang amalkan.  Penjagaan kesihatan daripada luar hingga ke dalam.

Alhamdulillah, apa yang saya amakan itu banyak memberikan kesan yang baik pada diri saya sendiri. InshaAllah, next entry saya akan kongsikan satu per satu kelebihan produk tu semua.  Hari ni saya cuma nak bercerita secara santai je kat sini.  Apa yang penting dalam pemilihan produk yang paling utama adalah HALAL dan SELAMAT.  Kalau kedua-dua perkara utama ni takde dalam produk saya takkan gebang panjang pasal hal ni.

Disebabkan SIHAT ITU MAHAL, maka kerana itu lah saya akan pastikan setiap bulan saya akan berusaha untuk mendapatkan barangan diatas untuk diri saya sendiri.  Setiap produk tu ada peranan dan fungsi yang tersendiri.  Bagi melengkapi keperluan untuk kesihatan badan, kita perlu mengenali dulu cara badan kita berfungsi.  Bukan suka-suka hati je kita nak cuba produk itu atau ini.

Meh saya kongsikan sikit dulu pasal produk tu ye.

1) GOJES BY QASEH GOLD - membantu mengatasi masalah haid yang tidak teratur
2) UMOODA DOUBLE COLLAGEN - membantu untuk kulit yang lebih anjal
3) LECITHIN BY SHAKLEE - membantu mengurai lemak dalam badan
4) BEAUTY SERUM GOJES - membantu memperbaiki masalah kulit wajah

Sekian dulu serba sedikit tips kesihatan daripada saya.  InshaAllah, saya akan update lagi dari semasa ke semasa.


"Salam Qaseh Sayang buat semua"

-Maria Yusoff-


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Jika anda ingin mendapatkan Qaseh / UMooda / Shaklee,
Anda  boleh hubungi saya seperti yang tertera di atas, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh dan juga kawasan yang berhampiran. Jika anda berada diluar kawasan sekitar penghantaran melalui pos boleh dilakukan.


Jika anda ingin mendapatkan khidmat photographer, 
Boleh PM saya di FB TINJAU PHOTOGRAPHY 

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian