whooaaa.....mood raya sudah mari...


hehehehe.......sonok sgt la tu nk raya kan?.. Eh, mestilah kita kena happy2 kn raya ni. Time ni la kita akan berkumpul seluruh ahli keluarga bagi menyambut kedatangan syawal yg mulia kan.   hahahaha......
camne ngan raya korang sume tahun ni?..meriah tak?..persiapan raya camne?

saya????.....
sambutan raya saya biasa2 sahaja.  Saya lebih bersederhana tahun ni...(ye ke??? :-?) tahun ni adalah tahun ke 3 saya menyambut aidilfitri sebagai seorang isteri & tahun ke 2 sebagai seorang mama.  Sudah tentulah Aina yg akan paling meriah persiapannya.  Sejak bergelar mama ini, keutamaan saya adalah Aina.  Segala persiapan raya utk Aina telah pun selesai.  Sampaikan baju nk balik kampung utk Aina pn da siap2 pack.  Tinggal mama & papa je tak setel lagi ni.

Rumah????.....

skrg ni rmh tgh serabut dgn segala jenis brg..letih nengoknya..hari ni kena kasi clear sumenya.  kalo cepat siap, blh la blk kg awal n dgn hati yg tenang juga. Seboleh mungkin sy nk rmh sy dlm keadaan yg bersih & kemas sblm sy pegi ke mana2.  Ye la kn, cuti raya ni lama.  Sy takmo la lepas balik dari kg baru kalut2 nk kemas rumah.  Penat tau tak!!!!...Lepas sg. buloh (yeah...tahun ni turn raya kt sg buloh) balik sepang lak.. ***from sg. buloh to sepang n balik PJ..hhmm...korang nmpk tak suasana haku nk balik kampung tu***......wakakaka....



p/s: dikala sedang menaip n3 ini, saya masih lagi berada di opis utk selesaikan keje yg mana patut sblm balik raya..


Looking for Cloth Dypers (CD) & Other Baby Stuff....
Here at ChomeyCheeky@papa Biz. Facebook or Blog

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian