Qaseh & Chomey

halo....korang buat pe tuh??? ahaha...

Ni nk buat pengumuman sikit... sblm tu : korang ingat tak aku ada 1 lagi blog..iaitu blog utk aku update pasal biz. online aku. Nama blog tu ChomeyCheeky. Kat FB pn ada gak...

Untuk makluman..skrg ni blog tu da bertukar nama & address tau. Pasal nya aku nak masukkan citer psl QASEH (makanan sunnah yg sgt popular skrg ni.)  Kang terus guna nama ChomeyCheeky tu cam tak kena lak kan.. Jadi makanya aku pn tukar la kepada Qaina Chomey.

Kalo korang ada FB, korang blh cari Beauty Qaina & Healthcare, tu la dtgnya nama Qaina kt blog asal ChomeyCheeky.  Chomey tu aku nk kekalkan, psl tu da mmg blog psl ChomeyCheeky gak.

Ok..ape kata korang gi try search psl Qaina kt FB dulu. Pastu klik la kt icon Like tu... hahaha... ala.. gurau2 je..tp, ape slh nyer kalo korang gi like gak. Boleh gak dpt info sikit2 psl Qaseh tu.  Kalo korang tgk kt blog Qaina Chomey mmg takde pape yg berbeza lagi..psl nya mmg aku tak buat pape pn lagi..haha..baru tukar nama je. Kat FB ChomeyCheeky ada byk brg baru sebenarnya. Aku tak sempat2 nk upload kt blog.  Sorry la ek...

Ok...akhir kata...meh nak kasi gambaran sikit psl FB Qaina & Qaseh.










kat SINI aku ada story psl Qaseh ni...jemput2 la ke Qaina Chomey nnti ye.

Comments

Popular posts from this blog

Terima Kasih Ina, Ain & Aini (Pengasuh Taska)

♥ REVIEW : Set Bersalin Tanamera ♥

Flora Bay Resort @ Pulau Perhentian